Site Loader

Ci hè statu un usu aumentatu di lavagna in scole, università è istituzioni in u mondu. È hè statu dimustratu per esse utile sia per l’insignamentu sia per l’apprendimentu in modi variabili, cum’è stimulà l’entusiasmu di i prufessori è i studienti per e lezioni, una interazione più efficiente in e classi, aumentendu a produtividade generale di i prufessori è a realizazione di i studienti.

Chì ponu fà i prufessori cù a lavagna.

Preparazione di materiali interessanti cù più flessibilità.

A lavagna interattiva supporta a maiò parte di i materiali multi-media, cum’è l’imaghjini, i testi, i ducumenti audio è video da parechji dispositi di input, cumprese desktop, laptops, lettori DVD, unità USB, ecc. Cù sta flessibilità di a lavagna interattiva, i prufessori ùn sò micca limitati à documenti di carta, carte è gesso in i paràmetri di l’educazione tradiziunale, ma ponu creà materiali didattici più interessanti per adattà à e diverse esigenze di i studienti.

Mostra lezioni cù alta efficienza è più comodità.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

A lavagna interattiva in l’aula hè basicamente cum’è una lavagna tradiziunale digitale cù funzione toccu per a presentazione di lezioni, ma a so dimensione eccezziunale grande, chì a rende assai più sfarente da i tavulini precedenti chì sò impussibili di ghjunghje à ogni studiente in una aula. A superficia di visualizazione hè abbastanza grande per tutti. Migliura l’efficienza di i prufessori è a cunvenzione di l’insignamentu. Inoltre, i prufessori ponu ancu aduprà a lavagna interattiva liberamente in u fronte di l’aula, senza bisognu di esse ligatu à l’urdinatore.

Annotando i materiali didattici in modi diversi.

In più di aiutà à a presentazione in u prucessu d’insignamentu, a lavagna facilita ancu l’interazione trà i prufessori è i studienti più faciule cù documenti di insegnamentu più diversi è efficaci. I prufessori ponu enfatizà e parti particulari sottulinendu, circondu è annotate cù tinta digitale di culori diffirenti per migliurà a capiscitura di i studienti di e lezioni. Sguassà o salvà i rimarche è l’annotazioni hè ancu pussibule, perchè i prufessori ponu priservà i so documenti in a manera chì anu bisognu.

Chì ponu i studienti fà cù a lavagna.

Più pussibulità di interazzione.

Cù a lavagna interattiva davanti à l’aula, i studienti ponu ancu avè a pussibilità di manipulà i testi è l’imaghjini nantu à u screnu cum’è i prufessori. I studienti sò veramente impegnati in l’interazzione cù risorse multimediali quandu tocanu è movenu e risorse multimediali cù penne è e so mani. Per mezu di sta interazzione, i studienti si focalizeghjanu in e lezioni megliu secondu più participazioni è acquistà una cunniscenza più profonda di elli.

Più probabilità di presentazione.

I prufessori sò capaci di accurtà u tempu chì anu bisognu per a presentazione di a cunniscenza è l’analisi di cuncetti, chì à u turnu permette di risparmià più tempu per i studienti per fà dumande è fà presentazioni. A lavagna interattiva supporta quasi tutti i tipi di segnali di input, chì incuraghjenu i studienti à aduprà più spessu, postu chì ponu vede video è PPT in tutta a classe è fà annotazioni durante a presentazione è a discussione.

Più ritenzione per rivisione.

Qualchese annotazione o rimarca fatta nantu à a lavagna interattiva pò esse salvata è conservata per una revisione più tardi. In questu modu, i studienti ùn anu micca preoccupatu di piglià note in pocu tempu in classi cum’è materiali ritenuti chì ponu esse mandati per e-mail o stampati. A rivisione di i materiali pò aiutà cù a retenzioni di l’infurmazioni di u cursu è dà à i studienti una megliu comprensione di a cunniscenza chì deve esse acquistata.

Cumu a lavagna interattiva hè utile à i prufessori.

Motivazione di i prufessori.

Da una parte, per piglià l’ultime tecnulugia è u metudu d’insignamentu, i prufessori anu da amparà e cumpetenze di l’informatica è altre cumpetenze necessarie per a so carriera d’insignamentu. In u risultatu, sò motivati ​​​​per acquistà a cunniscenza per utilizà i dispositi integrati cù e tecnulugia novi, a lavagna interattiva inclusa. Per d ‘altra banda, quandu i prufessori vedenu i studienti chì participanu attivamente à l’interazzione cù i materiali di apprendimentu affissati nantu à u screnu, sò ancu stimulati à interagisce più cù i studienti è rende u so insegnamentu più vivace è fruttu.

Preparazione senza restrizioni.
A lavagna serve hè una piattaforma per a presentazione è l’interazzione, chì risparmia à i prufessori u prublema di preparà carte didattiche, mette u projector, scrive cù penne di marcatura o gesso, ecc. gamma di materiali testuali, grafici, audio è video. In più, sempre chì i prufessori utilizanu a funzione di mantene i materiali è l’annotazioni, ponu solu fà aghjustamenti nantu à i materiali o uttene ispirazione per i prossimi piani di lezioni.

Megliu organizazione di lezioni.

Mentre impiega materiali digitali, dà à i studienti una megliu comprensione di a cunniscenza è di a produtividade generale di i prufessori. Per esempiu, i cuncetti di matematica, cum’è a geometria, sò megliu dimustrati